Cześć. Chciałbym wam dziś przedstawić grę Guild Wars. Jest ona stworzona przez firmę ArenaNet. Gra jest przez internet ofc. nie wymaga comiesięcznej opłaty (jak wiemy z przypadku WoW'a, te gry są do siebie podobne przez co są 'największymi rywalami'). Kupisz grę raz, i grasz w nią aż Ci rodzice odłączą internet za rachunki, lub coś się spali w jednostce. GW to gra MMORPG, lecz posiada cechy które ją wyróżniają od większości MMORPG'ów. Oto niektóre z nich :
● Streaming technology, umożliwia przesyłanie plików do Gracza na bieżąco, podczas samej gry, w tle; ten system sprawia, że naprawianie usterek to kwestia zaledwie paru chwil bez potrzeby ściągania osobnego patcha, wszystko jest zautomatyzowane.
● brak grindu (z ang. "harowania"), nie trzeba tracić nad postacią masywnych nakładów czasu, by mieć dość wysoki poziom do zrobienia czegoś, zdobywanie kolejnych poziomów jest przystępne, a wszelkie restrykcje co do wymaganego poziomu postaci zostały usunięte, co oznacza, że Gracz nie musi mieć danego poziomu w celu zdobycia dodatkowych misji itp.
● Niskie wymagania co do przepustowości łącza, nawet osoby, które mają lagi w wielu grach online, nie powinny odczuwać żadnych podczas gry w Guild Wars, przesył danych został zmniejszony do minimum. Co więcej - nawet jeśli podczas misji/gry zostaniemy rozłączeni możemy spróbować ponownie się połączyć - jeśli się nam uda możemy bez przeszkód zacząć od tego samego momentu w którym zostaliśmy rozłączeni.
● Rozbudowane walki i turnieje PvP, organizowanie walk gildii, walk zespołowych, nie tylko dla Graczy o wysokim poziomie, można wziąć też udział w walkach dla niskopoziomowych postaci, specjalnie dla tych dopiero rozpoczynających przygodę swoich nowych bohaterów
● Gromadzenie drużyny umożliwiają tzw. outposty, które znajdują się bezpośrednio przed każdą większą misją, tak aby osoby zainteresowane mogły utworzyć szybko drużynę bez zbędnego szukania towarzyszy w miastach
● Przeludnienie miasta zostało ograniczone, gra rozdziela Graczy na dystryktry (z ang. "dzielnice"), które są wiernymi kopiami tego samego miejsca, również podczas misji Gracze otrzymują własną kopię danej lokacji.
● Balans postaci, równowaga profesji, żadne połączanie klas nie jest najlepsze, każde ma swoje plusy i minusy, które się równoważą.
● Grafika zapierająca dech w piersiach oraz fenomenalna muzyka w wykonaniu Jeremy'ego Soule'a.
Materiał zaporzyczony z guildwars.pl.
Do wyboru (z wszystkimi dodatkami) mamy aż 10 różnych profesji. W Guild Wars: Prophecies jest ich sześć: -Wojownik -Mnich -Mesmer -Elementalista -Łowca -Nekromanta W dodatku Factions dochodzi dwie: -Zabójca -Rytualista W dodatku Nightfall także dochodzą dwie: -Paragon -Derwisz W dodatku Eye of the North nie dochodzi żadna profesja. Dochodzi natomiast wiele nowych miejsc, w tym tak zwane Oko Północy, najwyższy budynek w grze. Każda profesja ma inne umiejętności, przez to czyni ją to niepowtarzalną.
Z mojej strony to tyle. Może jeszcze nasz Pan od Czarownic coś napisze Smile.
|